Başbakanlık (VGM) burs basvurusu yapamıyorum ! 2021

Bu hata bir sistem hatasıdır girişlerin daha açılmadığı için başvurmak isteyenler bu hata ile karşılaşıyor. Umarız kısa sürede giderilir.Başbakanlık bursu 8 ay olmak üzere ödenir ve karşılıksızdır.200 tl civarı her ay ödenir KYK bursu alanlar başbakanlık bursundan faydalanamaz.Zira basbakanlık bursu KYK burslarının açıklanmasından sonra açıklanacaktır.

2021 – 2022 EĞİTİM DÖNEMİ BURS BAŞVURU TARİHLERİ
Başvuru Başlangıç Tarihi
Başvuru Bitiş Tarihi
Ortaöğrenim Bursu
19 Eylül 2021
19 Ekim 2021
Yükseköğrenim Bursu
15 Eylül 2021
30 Ekim 2021
Yabancı Uyruklu Yükseköğrenim Bursu
15 Eylül 2021
30 Ekim 2021
Başbakanlık Vakıflar Genel Müdürlüğü tarafından ilköğrenim, ortaöğrenim ve lise öğrencilerine verilen “Ortaöğrenim Bursu” ile üniversite öğrencilerine verilen “Yükseköğrenim Bursu” için başvurular, 2021 – 2022 eğitim yılı için aşağıdaki tarihler arasında online olarak alınacaktır. Bu eğitim döneminde Vakıflar Genel Müdürlüğünce yabancı uyruklu yükseköğrenim öğrencilerine verilen eğitim yardımı için başvurular da internet üzerinden alınacak olup başvuru tarihleri aşağıdaki gibidir.

1 Yorumlar

Yorum Gönder
Daha yeni Daha eski