Google’da Reklam Nasıl Verilir?

Google'ın davası, Türkiye'de hem dünyanın en çok kullanılan arama motoru. sistem arayanlar reklamlarınızı veya farklı sitelere erişimi olan kişileri görmenizi sağlar buraya Gözlüğü Adwords tarafından yürütülmektedir. Google profili ve kullanıcı alışkanlıkları ile internet kullanıcılarının arama alışkanlıkları internette kendi navigasyon göre belirlenir, doğru kişilere reklamlar, bu hedef kitleye ulaşmak yapar. reklam stratejisi kendinizi ayarlamak böylece bütçe ile en verimli sonuç elde etmek için, büyük ölçüde garanti edilir. Bu nedenle, reklam hizmeti bütçeniz diğer reklam yöntemlerine kıyasla daha yüksek bir verim elde etmek için izin veren bir hizmet olarak verilen sınırlı
olsa bile, Google tarafından sunulan. Ama dönüş yöntemi bu oran nerede reklamlarınızı çalıştırmak için izlemek için tam olarak belirlemek gerekir.

Google Adwords hesabı için kampanya açtıktan sonra en uygun stratejiyi belirlemek için bir fırsat olacaktır. Yani reklamlar (konumları) görüntülemek istediğiniz alan uygun anahtar kelimeleri tanıtımı için çalışma süresi ve ayrıca uygun reklam bütçesini belirlemek için bir fırsat olacaktır. Şimdi, Google Adwords hesabı açmak nasıl, kampanyanızı oluşturmak için nasıl, ben ödeme yapmak için nasıl açıklar. Google reklamları aşağıda açıklanan adımları izleyerek verimli faydalanmak başlayabilirsiniz.

Bir Google Adwords Hesabı Oluşturma

Google tarafından sunulan reklam hizmetinden yararlanabilmek için, öncelikle Google Adwords sisteminde kaydetmeniz gerekir. Adworrds ilk adım bir Gmail hesabı almak için bir Google hesabı oluşturun. Bir Gmail hesabınız varsa zaten yeni bir hesap açmaya gerek yoktur. Eğer Gmail hesaplarını yoksa, Google ana sayfasının sağ üst köşesinde, bölüm tıklayarak yeni bir hesap oluşturun 'giriş yapın.'

Eğer ulaşmak sayfaya oturum açmak için linke tıkladığınızda Gmail hesabı oluşturabilirsiniz sekmesini tıklayarak 'kaydıdır.' Böyle de dahil olmak üzere, sadece gmail hesabı, Google Plus veya farklı Google ürünlerinin en iyi şekilde yardımcı olacak bir cep telefonu olarak doğru bilgileri kişisel bilgilerin doğru tüm Google hesabı girmek için buraya verdiğiniz bilgilerin, sahip Youtube. telefon numarası kullanışlı bir kısmını doldurmak için gerekli olmasa da bu nedenle arzu edilmektedir. daha kolay hesabınızı kullanmak ve güvenlik önlemlerinin maksimum düzeye çıkarmak için yapım vardır. Gmail hesabınızı açtıktan sonra, sizi söylüyorlar Google AdWords reklamları yayınlamak için hazırsınız. Eğer bu almış hesabınızda GMail kullanın, AdWords sistemi kayıt yaptırmak zorundadır. Bu yordamı gerçekleştirmek için bağlantı adwords.google.comand tıklayın gereklidir. Daha sonra buraya gitmek, Gmail hesabı ile oturum açmanız gerekir. alan adının karşı izledikten sonra senin 'devam' hala linke tıklayabilirsiniz. Ancak şimdi, ekrana görmek zorunda 'AdWords'te oturum'. AdWords hesap buraya tıklayarak oluşturulur. kampanya ve ödeme seçenekleri hakkında bilgi, yayımlanmış reklamlarınızı girmeye başlayabilirsiniz.

Reklam hesabında sonra Google hesap ayarlarınızı girmeniz gerekecektir. Yani e-posta adresi ve çok önemli bir ülke, bulunduğunuz saat dilimini vermek ve döviz bilgileri istenecektir. Bu ayarları değiştirmek mümkün değil sizin istediğiniz zaman, doğru şekilde girmek için çok önemlidir. Bu bilgiler belirlenmesi ve kampanya stratejisini uygulamaya esas olacak dikkat etmelisiniz.

google1

AdWords hesabınız için ayarları tamamladıktan sonra, ilk reklam kampanyasının kriterleri seçerek reklamlarınızı yayınlamaya başlayabilirsiniz.

kampanya Oluşturma

AdWords Abone tamamladıktan sonra sayfanın uyarı olsun, link 'İlk kampanyanızı oluşturun'.

google2

Reklamlarınız yayınlanmaya şeklini belirlemek, bu sayfadaki bütçenizi belirleyin, reklamlarınızın gösterilir belirlemek için hedef kitle için anahtar kelime seçme imkn sahip olacaktır. Buna ek olarak, fatura bilgilerinizi girmeniz gerekecektir. Eğer fatura bilgilerini girinceye kadar reklamlarınız yayınlanmaya başlar olmaz. Kampanya dolayısıyla fatura bilgilerini gerekir oluşturduktan sonra, fatura bölümünde bitirmek gerekir. Eğer kampanyanızı AdWords sistemi, anahtar kelime tanıma, bütçelerin oluşturulması oluşturmak ve kullanmak gibi olabilecek herhangi bir soru, cevap bağlantılarını bulabilirsiniz sayfanın sağ bölümünde, bölümler göreceksiniz. ve Google AdWords sistemi hakkında bilgi düzgün bir reklam kampanyası kurmak için bu bağlantıyı yararlanabilirsiniz.

kampanya Ayarları

Kampanya ayarları seçeneğini seçmeniz gerekir zaman ilk aşamada reklamları yayınlamak istiyorum. arama ve görüntülü reklam ağı seçenekleri seçenekleri ile sadece görüntülü reklam ağı, bu yüzden sadece arama ağı bu seçenekleri ile kullanılan Alternatves olarak seçeneklerden birini seçmeniz gerekir, reklamlar, video (web sitelerinin milyonlarca özellikle YouTube) satın almak için.

google3

seçeneğini 'seçtiğinizde arama ağı sadece' Örneğin, sadece Google arama ağında reklam alanını seçin. Sen strateji ve reklam ağı gibi bütçe seçenekleri, uygun videoyu kullanabilirsiniz. Örneğimizde, biz arama için standart belirledi ve bunu yalnızca belirli özellikleri seçin. AdWords sunulan özellikler hakkında bilgi edinmek için hesabınızda Bunları değiştirebilir, yardım seçeneğini kullanabilirsiniz.

google4

Reklam ağı, cihaz ve yeri: kampanya türünü belirlemek reklamlarınız sonra çalışacaktır ağı seçin. Burada kampanya yanı sıra Google arama ağı ve arama ortakları dahil edilecek seçenekleri belirtebilirsiniz. Ağ ortakları kampanyaları arama eklerseniz, site içinde arama motoru ile sayfalarında reklamlar görüntülenir. Sonra cihazda göstermek için hangi reklamların belirlemeniz gerekir. hangi kampanyadaki reklamları yerleştirir ve alanlar bu reklam stratejisinin ana hedefi tanımlamak anlamına gelecektir hangi seçmek için gösterilebilir. Türkiye muhtemelen konumlandırma aşaması seçecektir. Örneğin, genel olarak Türkiye yayın için, bir e-ticaret sitesi satış belirli bir bölgeyi tanımlamak gerekmez. Ama belirli bir alanda işletmeler için hizmet sektörü ve hizmet reklamları o bölgede yayın sağlayacak seçenekleri seçmek için sadece doğru olacaktır.

google5

Reklamlarınızın detaylı çalıştırmak istediğiniz alanı seçebilirsiniz.

Diller: Dil seçeneği reklamlarınızın belirtmenişz gereken dilleri çalıştırmak istiyorum. Burada da büyük olasılıkla 'Türk' seçeneği tercih ediyorum. Eğer ürün göndermek için fırsat varsa ya da yurt dışına ihracat ve sizin belirli bir dili konuşan insanların ürünü ililen düşünüyorsanız Ancak, dil seçimi müşteri sayınızı artırmak için bir fırsat kullanabilirsiniz. Örneğin, Almanca gibi seçenekleri belirleyerek tatil turları ya da otel rezervasyonları, satan bir site Yurtdışında müşlteri için satabilirsiniz. Yine de, reklamların dili seçmek gerekir ve müşteri kazanmak sağlayacaktır gerektiğini seçenekler size tıkanıklık maliyetini artıracağını unutmayın.

Reklam metni ve anahtar kelimeler: Burada belirttiğiniz reklam metni ce sitenize gelmek için karar verecek kullanıcılar ilk gördüğü metni sağlar. Bu nedenle, örneğin, ücretsiz kargo, taksit seçenekleri ya da özellikleri gibi ekstra hizmetler, burada belirtmeniz gerekir, çalışması gerekir. Deneyimli kullanıcılar bu konuyu ve anahtar kelimeleri seçme hiçbir zorluk olacaktır. Ama Google'da metin örnekleri ve anahtar kelimeleri inceleyerek yeni reklamverenler otomatik olarak seçim için uygun anahtar kelimeler sunulacaktır. Burada yaklaşık 10 olmak üzere anahtar kelimeleri belirtmek ve 15 geçmesine dikkat etmek uygun olacaktır.

bütçe

Bütçe: ücretli reklamlar göre belirlenecektir bu daha kolay hedef müşterilere ulaşmak sağlayacak hem de maliyetini azaltacaktır, tıklandığında. Bu bölümde, reklamlarınızı kontrol edebilirsiniz kampanya görüntüleme seçeneğini kullanarak, reklam seçeneği sonra da devam eder. Ayrıca reklam gün veya saatlerde yayınlanan olup olmadığını belirlemek herhangi bir kampanya sayfasındaki 'REKLAM PROGRAMI' seçeneği ayarlar sekmesine girerek. Yani etkili bir reklam kampanyası hazırlamak ve mümkün olduğunca doğru bütçenizi kullandığınızdan emin olun. Reklamı kaydetmek, otomatik olarak reklamın özellikleri ile minimum maliyet başına oturana Gözlüğü tarafından belirlenen hazırlayın görebilirsiniz. Bu birazüzer içinde teklif vererek (30 cent 25 cent olarak görünüyorsa gibi), reklamlarınızın uygun bir maliyetle çalışan sağlayabilirsiniz. Fatura adresiniz ve son adım ödeme yöntemini seçmektir. reklamlar durduğunda Burada bütçenizi belirtebilirsiniz, bu miktar Google'a veya bütçeden para çekme kredi kartı çalıştırmak isteyebilirsiniz, manuel resetleme ödeme seçeneğini tercih edebilirsiniz. Sen gerekli ödemeyi yapıyoruz dendiğinde reklamlarınızın yeniden yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Eğer karar kadar ödemedir.

ödeme

Sonuç olarak, o ilk reklam kampanyanızı hazırladı ve yayımlamak başladı.

*

Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski